Les animaux de compagnie sont admis (un supplément peut s'appliquer).
Les enfants de tous âges sont acceptés.
Les enfants jusqu'à 2 ans (compris) séjournent gratuitement s'ils dorment dans un berceau disponible.
Les lits d'appoint ou lits bébés sont uniquement disponibles sur demande et doivent être confirmés par l'établissement.
Les suppléments ne sont pas automatiquement calculés dans le montant total de la réservation sur le site et doivent être réglés séparément directement auprès de l'établissement.
Cartes acceptées pour réserver
Guests are required to contact Vacancéole after booking to get all the necessary information regarding your stay (reception opening hours, accommodation address, additional services available, things to do in the area and other practical information). For more information regarding accommodation for guests with reduced mobility, please contact the property. Guests planning to arrive outside of reception opening hours are requested to call the property in advance in order to arrange a check-in time. Please note that a pre-payment equal to the total amount of the reservation will be taken once the reservation is made. This will be automatically refunded in the event of a free cancellation.
'-For stays from 1 to 6 nights, bed linen, towels and TV are provided. Bed linen and towels change is possible upon request and for an extra charge. End-of-stay cleaning is included in the rate, except for the kitchen area and dishes which must be cleaned by the guests. For stays of 7 nights or more, bed linen, towels and end-of-stay cleaning are not included in the rate but are available for an extra charge.
If guests don’t clean the kitchenette and wash the dishes, extra fees will be charged. Please note that when travelling with pets, the property can only accommodate one pet at an extra cost of EUR 10 per night upon prior confirmation. All taxes except the city tax which is to be paid at the property.
Beds are not made on arrival, except for a €10 supplementVeuillez informer l'établissement à l'avance de l'heure à laquelle vous prévoyez d'arriver. Vous pouvez indiquer cette information dans la rubrique « Demandes spéciales » lors de la réservation ou contacter directement l'établissement. Ses coordonnées figurent sur votre confirmation de réservation.
Vous devrez présenter une pièce d'identité avec photo et une carte de crédit lors de l'enregistrement. Veuillez noter que toutes les demandes spéciales seront satisfaites sous réserve de disponibilité et pourront entraîner des frais supplémentaires.