Les animaux de compagnie ne sont pas admis au sein de l'établissement.
Les enfants de tous âges sont acceptés.
Les enfants jusqu'à 3 ans (compris) séjournent gratuitement s'ils dorment dans un berceau disponible.
Les lits d'appoint ou lits bébés sont uniquement disponibles sur demande et doivent être confirmés par l'établissement.
Les suppléments ne sont pas automatiquement calculés dans le montant total de la réservation sur le site et doivent être réglés séparément directement auprès de l'établissement.
Arrival at the apartment is autonomous, although it can be in person from 5 p.m. to 9 p.m. (subject to availability).
A link will be sent to you for hotel check-in (required by law).
The day before your arrival, we will reach out to you to send you access for the autonomous arrival or the time for your check-in.
*If your arrival is after 21:00, a supplement of 30€ will be applied.
*If your arrival is after 24:00, a supplement of 50€ will be applied.
This supplement will cover the following: physical or telephone assistance in case of need, and coverage until the entrance of the accommodation.
In the case of arrivals after 22:00 hours, the arrival will always be autonomous, and we will send you instructions or leave the keys or entry cards in a locker.
In case you cannot access it by your own means, we will send you instructions for the use of an alternative solution in case you cannot access it with the smart lock.
You can use the early check-in and late check-out, subject to availability, and will be charged a supplement of €20 for them. This service, if available, will be confirmed 24 hours before the entry or exit.
All belongings or valuables must be kept and cared for by our guests. Next Stop Bilbao is not responsible for any loss or damage to belongings suffered by carelessness or mishandling.Les enterrements de vie de célibataire et autres fêtes de ce type sont interdits dans cet établissement.
Veuillez informer l'établissement à l'avance de l'heure à laquelle vous prévoyez d'arriver. Vous pouvez indiquer cette information dans la rubrique « Demandes spéciales » lors de la réservation ou contacter directement l'établissement. Ses coordonnées figurent sur votre confirmation de réservation.