
Les animaux de compagnie ne sont pas admis au sein de l'établissement.
Les enfants de tous âges sont acceptés.
Les enfants jusqu'à 2 ans (compris) séjournent gratuitement s'ils dorment dans un berceau disponible.
Les lits d'appoint ou lits bébés sont uniquement disponibles sur demande et doivent être confirmés par l'établissement.
Les suppléments ne sont pas automatiquement calculés dans le montant total de la réservation sur le site et doivent être réglés séparément directement auprès de l'établissement.
Cartes acceptées pour réserver

The lead guest must be over 25 years old. Within 2 days of booking, please provide the names and ages of all guests, along with proof of address and a valid ID for the lead guest. Guests must also agree to The Edinburgh Address terms and conditions. Please let your Property Manager know your expected arrival time in advance. You can add this in the Special Requests box when booking or contact them directly using the details in your confirmation. Hen, stag or similar parties are not permitted
Our properties are protected by Truvi (formerly SuperHog), the digital trust platform that enables Hosts, Operators and Guests to confidently transact in the short-term rentals space. After booking, you’ll be asked to complete a quick verification using a valid ID and selfie. You’ll then choose one of the following:
- £250 damage deposit: a pre-authorisation on your credit card, released within 14 days of departure. This will incur a £10 processing fee (equivalent amount may vary outside the UK, depending on exchange rates).
- £35 damage waiver: a non-refundable option covering accidental damages up to £500. For damages exceeding this amount, the lead guest will be contacted by Truvi to cover the excess.
Truvi verification must be completed at least two weeks before check-in.Les enterrements de vie de célibataire et autres fêtes de ce type sont interdits dans cet établissement.
Veuillez informer l'établissement à l'avance de l'heure à laquelle vous prévoyez d'arriver. Vous pouvez indiquer cette information dans la rubrique « Demandes spéciales » lors de la réservation ou contacter directement l'établissement. Ses coordonnées figurent sur votre confirmation de réservation.