Les animaux de compagnie ne sont pas admis au sein de l'établissement.
Les enfants de tous âges sont acceptés.
Les enfants jusqu'à 12 ans (compris) séjournent pour 200 € par personne et par nuit s'ils dorment dans un lit d'appoint disponible.
Les lits d'appoint ou lits bébés sont uniquement disponibles sur demande et doivent être confirmés par l'établissement.
Les suppléments ne sont pas automatiquement calculés dans le montant total de la réservation sur le site et doivent être réglés séparément directement auprès de l'établissement.
Cartes acceptées pour réserver
Based on local tax laws, guests with a tourist visa to Israel are exempted from paying VAT for their reservation. Israeli citizens and residents ("non tourists" as defined in the VAT law) must pay VAT. This tax is automatically calculated in the total cost of the reservation for domestic customers. For guests booking from outside of Israel, the tax is not included in the total price.
Please note that on Saturdays, check-in starts at 18:00. On Saturdays, check-out is only possible until 14:00. Please note, check out after 14:00 on Saturday will be with extra charge based on availability. Please note that only the number of guests indicated at booking can enter the hotel room or balcony. Please note that breakfast is served from 7 to10 am in a hotel in Ein Bokek, 6 km far from the property.
I would like to please add a section for tourists who come to us and are exempt from paying VAT in Israel amounting to 17% according to the la, that they are obliged to send us one passport in the name of the reservation only until the day of their departur, to the email aloni1805@gmail.com and also send us the border control card they received at the B-2 airport
If the documents are not received, the company will charge VAT according to the la,
When booking 2 rooms or more, different policies and additional supplements may apply.Les enterrements de vie de célibataire et autres fêtes de ce type sont interdits dans cet établissement.
Veuillez informer l'établissement à l'avance de l'heure à laquelle vous prévoyez d'arriver. Vous pouvez indiquer cette information dans la rubrique « Demandes spéciales » lors de la réservation ou contacter directement l'établissement. Ses coordonnées figurent sur votre confirmation de réservation.